Buď svetlo!Ľadové kryštály inšpirované tiberiom zo známej strategickej počítačovej hry Command & Conquer. Okraje kryštálov sú deformované cez tesanie (sculpting) a obsahujú niekoľko priehľadných častíc vo vnútri objektu. Materiál pozostáva prevažne z priehladného skla (Glass), lomu svetla (Refraction) a priesvitu (Translucent). Povrch podložky je deformovaný cez textúru oblakov (Displace modifier - clouds) a micropolygon displacement. Scéna je nasvietená pomocou svetla (Sun), textúry pozadia (World background) ktoré vytvára rôznofarebné odlesky a jedným úzkym a silným bodovým svetlom namiereným presne do stredu kryštálu. Renderovaný obrázok nie je upravený v grafickom programe, ale cez uzly priamo v Blender Compositor. Práve pomocou toho sa mi podarilo vytvoriť krásny sveteľný odlesk v strede kryštálu. Scéna obsahuje farebnú hmlu (Mist), rozostrenie pozadia (Defocus), vyváženie farieb (Color Balance), odlesk (Ghost Glare) a stmavenie okrajov snímku známej vo fotografii ako vinetácia (cez Ellipse mask a Fast Gaussian Blur). Scéna bola renderovaná cez GPU (Nvidia GTX960) na rozlíšenie 9600x5400px a 900 samplov. Tejto scéne výrazne pomohol výpočetný výkon grafickej karty.