Kto sa bojí, nech nechodí do lesaTvorba veľmi jendoduchej 3D kompozície a krátkej video animácie vyrenderovanej cez EEVEE render engine. Jeho najsilnejšou stránkou je vysoká rýchlosť renderu i efektívna práca s volumetrickým svetlom. Nevýhody sú pri podobných primitívnych scénach úplne irelevantné. 9 sekundová animácia zložená z 280 obrázkov (30fps) v 4K rozlíšení bola finálna za necelé 2 hodiny na počítači s 6-jadrovým procesorom Intel i7-8700K s grafikou Nvidia GTX1060 z roku 2016. Náhľadová Workbench animácia bez textúr a hĺbky ostrosti trvala iba 27 minút.
Komixový štýl som dosiahol kombináciou beztextúrového Workbench a EEVEE renderu. V Photoshope je skombinovaný cez Linear light a v After Effects cez Classic Color Burn. Obrázky už neobsahujú iné vylepšenia postprocesom.
Z celej scény som okrem samotného nápadu vytvoril iba hlavu príšery a terén s kalužou (Noise texture). Strom, vrece a zombie textúra príšery je z BlenderKitu, statický dym je import hotového OpenVDB modelu a hororový zvuk s animáciou dymu pochádza z RocketStock. Kostra a základ postavy je z Blendswapu ale textúry, príslušenstvo a vylepšenia pochádzajú z mojich predchádzajúcich scén, kde už bol použitý. Z celej tvorby najviac času zabrali časticové efekty (kamene, malé kamienky, poletujúce častice a iskry z dymovnice) a animovanie kamery a svetiel. Detailnejší pohyb postavičky alebo jeho chôdzu som kvôli časovej náročnosti neaplikoval. Výsledok si pozri v krátkom videu v 4K (2160p) rozlíšení.